Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Idealne zakupy
      Z pewnością każdy z nas chciałby tego, aby to właśnie jego życie było jak najbardziej udane. Dlatego też coraz częściej dochodzi do takich sytuacji, w których to ludzie decydują się …
    • Lekkie oklepywanie a technika masażu
      Niezaprzeczalnie masaż to rewelacyjna metoda, która poprawia stan naszego umysłu i ciała. Mało, kto wie, że profesjonalne zabiegi tego typu stanowią najdroższą formę rehabilitacji. Spora liczba ludzi próbuje wykonywać masaże …

    Pakiety multimedialne – skuteczny sposób zdobycia klienta

    W dobie coraz szybszego rozwoju nowych technologii multimedialnych, w walce o klienta, w celu zdobycia jak najlepszej pozycji na rynku przez daną firmę zajmującą się sferą multimedialną, poszukiwane są coraz to nowe sposoby służące zdobywaniu szerszej rzeszy odbiorców. Jednym z takich sposobów, uznawanych za skuteczne, jest komasowanie różnych technik medialnych w ramach jednej firmy. Innymi słowy jest to tworzenie pakietów multimedialnych, oferowanych następnie przez jedną firmę dla odbiorców – albo są to działania o zasięgu lokalnym, albo też obejmujące teren całego kraju. I tak firma, oferująca i specjalizująca się od początku w dziedzinie telewizji – sieci kablowych, proponuje też w pakiecie Internet oraz telefonię stacjonarną. Z kolei inna znana firma o zasięgu ogólnopolskim, specjalizująca się od wielu lat tylko w dziedzinie telefonii stacjonarnej, oferuje również w pakiecie liczne kanały telewizyjne oraz Internet. Jeszcze inny sposób to łączenie się ze sobą różnych firm, oferujących do tej pory poszczególne usługi multimedialne, które pod wspólnym szyldem oferują jak najszersze działanie bardzo różnych multimediów, łącznie z wydawaniem prasy w wersji papierowej i elektronicznej. Jak pokazuje praktyka, takie właśnie łączenie wspólnych sił przez różne firmy daje skuteczne rezultaty – poprzez łączenie poszczególnych usług można bowiem obniżyć cenę dla odbiorcy i zapewnić mu bardzie wszechstronny produkt.

    Comments are closed.