Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Historia multimediów od roku 1971 do 1982Historia multimediów od roku 1971 do 1982
      Historia multimediów była bardzo ciekawa i w ówczesnych czasach mało, kto zdaje sobie sprawę z tego jak wielką drogę przebyły urządzenia, które dziś są dla nas dostępne. Aktualnie historia Polski …
    • Techniczne możliwości w budownictwieTechniczne możliwości w budownictwie
      Jedną z silnie rozwijających się dziedzin naszego życia, jest budownictwo. Każdy człowiek potrzebuje domu, co jest motorem napędowym tej dziedziny życia. W budownictwie możemy spotkać się z coraz szerszym wykorzystywaniem …

    Pakiety multimedialne – skuteczny sposób zdobycia klienta

    W dobie coraz szybszego rozwoju nowych technologii multimedialnych, w walce o klienta, w celu zdobycia jak najlepszej pozycji na rynku przez daną firmę zajmującą się sferą multimedialną, poszukiwane są coraz to nowe sposoby służące zdobywaniu szerszej rzeszy odbiorców. Jednym z takich sposobów, uznawanych za skuteczne, jest komasowanie różnych technik medialnych w ramach jednej firmy. Innymi słowy jest to tworzenie pakietów multimedialnych, oferowanych następnie przez jedną firmę dla odbiorców – albo są to działania o zasięgu lokalnym, albo też obejmujące teren całego kraju. I tak firma, oferująca i specjalizująca się od początku w dziedzinie telewizji – sieci kablowych, proponuje też w pakiecie Internet oraz telefonię stacjonarną. Z kolei inna znana firma o zasięgu ogólnopolskim, specjalizująca się od wielu lat tylko w dziedzinie telefonii stacjonarnej, oferuje również w pakiecie liczne kanały telewizyjne oraz Internet. Jeszcze inny sposób to łączenie się ze sobą różnych firm, oferujących do tej pory poszczególne usługi multimedialne, które pod wspólnym szyldem oferują jak najszersze działanie bardzo różnych multimediów, łącznie z wydawaniem prasy w wersji papierowej i elektronicznej. Jak pokazuje praktyka, takie właśnie łączenie wspólnych sił przez różne firmy daje skuteczne rezultaty – poprzez łączenie poszczególnych usług można bowiem obniżyć cenę dla odbiorcy i zapewnić mu bardzie wszechstronny produkt.

    Comments are closed.