Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Tania telewizjaTania telewizja
      Z pewnością każdy z nas chciałby przede wszystkim tego, aby to właśnie nasze życie było jak najbardziej komfortowe. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, w których to ludzie za wszelką cenę …
    • Domy szkieletowe pod kluczDomy szkieletowe pod klucz
      Nowy dom. Marzył mi się własny dom. Miałem już działkę i trochę oszczędności. Na resztę planowałem wziąć kredyt hipoteczny. Teraz musiałem jeszcze zdecydować się na rodzaj domu. Chciałem, aby był …

    Pakiety multimedialne – skuteczny sposób zdobycia klienta

    W dobie coraz szybszego rozwoju nowych technologii multimedialnych, w walce o klienta, w celu zdobycia jak najlepszej pozycji na rynku przez daną firmę zajmującą się sferą multimedialną, poszukiwane są coraz to nowe sposoby służące zdobywaniu szerszej rzeszy odbiorców. Jednym z takich sposobów, uznawanych za skuteczne, jest komasowanie różnych technik medialnych w ramach jednej firmy. Innymi słowy jest to tworzenie pakietów multimedialnych, oferowanych następnie przez jedną firmę dla odbiorców – albo są to działania o zasięgu lokalnym, albo też obejmujące teren całego kraju. I tak firma, oferująca i specjalizująca się od początku w dziedzinie telewizji – sieci kablowych, proponuje też w pakiecie Internet oraz telefonię stacjonarną. Z kolei inna znana firma o zasięgu ogólnopolskim, specjalizująca się od wielu lat tylko w dziedzinie telefonii stacjonarnej, oferuje również w pakiecie liczne kanały telewizyjne oraz Internet. Jeszcze inny sposób to łączenie się ze sobą różnych firm, oferujących do tej pory poszczególne usługi multimedialne, które pod wspólnym szyldem oferują jak najszersze działanie bardzo różnych multimediów, łącznie z wydawaniem prasy w wersji papierowej i elektronicznej. Jak pokazuje praktyka, takie właśnie łączenie wspólnych sił przez różne firmy daje skuteczne rezultaty – poprzez łączenie poszczególnych usług można bowiem obniżyć cenę dla odbiorcy i zapewnić mu bardzie wszechstronny produkt.

    Comments are closed.