Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • FotonikaFotonika
      Nauka taka jak elektronika jest spokrewniona z wieloma innymi dziedzinami naukowymi i technicznymi, ale tak na dobrą sprawę powiedzieć to można w dzisiejszych czasach o każdej jednej dyscyplinie naukowej. Jedną …
    • Wybieramy aparat cyfrowy na nasze potrzebyWybieramy aparat cyfrowy na nasze potrzeby
      Kupno aparatu cyfrowego nie należy obecnie do prostych czynności. Jeszcze nie tak dawno mieliśmy wybór pomiędzy jedynie kilkoma modelami danego urządzenia. Obecnie dostępnych jest tak dużo modeli różnorodnych aparatów cyfrowych, …

    Kontrowersja między przekazywaniem informacji a prywatnością

    Każdy chce wiedzieć, co słychać wśród sławnych ludzi. Oczywiście oni sami chcą, aby o nich było głośno. Lecz nie wszystko chcą podawać do wiadomości publicznej. Lecz te najbardziej szokujące informacje, które sławy chcą ukryć są najbardziej pożądane przez media gdyż ludzie o tym najchętniej słuchają. Wiadomości z życia prywatnego gwiazd są w świecie mediów na wagę złota gdyż ich oglądalność jest większa a jeżeli oglądalność jest wysoka to skuteczność reklamy też. Logicznym jest wszakże, że im więcej osób obejrzy reklamę tym jej skuteczność będzie większa. Prawda ta nie jest wcale odkryciem Ameryki, więc możemy ją uznać za pewnik. Każda osoba, która chce być sławna musi się zastanowić nad kosztami, jakie będzie musiała płacić za sławę. Od momentu stania się słanym życie takiej osoby staje się życiem osoby publicznej, czyli wiele osób będzie się interesować, co robi w wolnych chwilach i z kim się spotyka oraz jakich produktów używa. Tu właśnie jest miejsce dla specjalistów od reklamy gdyż ma ona większą skuteczność, jeżeli występują w niej osoby z pierwszych storn gazet i portali internetowych.

    Comments are closed.