Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Źle rozumiana technika
      Czy wiesz, ze dzisiaj bardzo źle rozumie się technikę. Jej ogólne pojęcie odnosi się do wykorzystania danych umiejętności w celu wytwarzania nowej jakości. Technika to nie jest technologia, chociaż współczesne …
    • Nowoczesne techniki a kontakty międzyludzkie
      Nowoczesne technologie towarzyszą nam w każdej dziedzinie życia. Umożliwiają nam rzeczy do tej pory dla nas niedostępne. Jak wpłynęły na współczesną komunikację i kontakty międzyludzkie? Faktem jest, że nareszcie możemy …

    Kontrowersja między przekazywaniem informacji a prywatnością

    Każdy chce wiedzieć, co słychać wśród sławnych ludzi. Oczywiście oni sami chcą, aby o nich było głośno. Lecz nie wszystko chcą podawać do wiadomości publicznej. Lecz te najbardziej szokujące informacje, które sławy chcą ukryć są najbardziej pożądane przez media gdyż ludzie o tym najchętniej słuchają. Wiadomości z życia prywatnego gwiazd są w świecie mediów na wagę złota gdyż ich oglądalność jest większa a jeżeli oglądalność jest wysoka to skuteczność reklamy też. Logicznym jest wszakże, że im więcej osób obejrzy reklamę tym jej skuteczność będzie większa. Prawda ta nie jest wcale odkryciem Ameryki, więc możemy ją uznać za pewnik. Każda osoba, która chce być sławna musi się zastanowić nad kosztami, jakie będzie musiała płacić za sławę. Od momentu stania się słanym życie takiej osoby staje się życiem osoby publicznej, czyli wiele osób będzie się interesować, co robi w wolnych chwilach i z kim się spotyka oraz jakich produktów używa. Tu właśnie jest miejsce dla specjalistów od reklamy gdyż ma ona większą skuteczność, jeżeli występują w niej osoby z pierwszych storn gazet i portali internetowych.

    Comments are closed.