Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Komisja Europejska walczy o oszczędności energetyczne
      Od kilku lat jednym z celów prowadzonych przez Komisje Europejska działań jest maksymalne ograniczenie zużycia energii przez nie tylko procesy technologiczne, lecz również poprzez wprowadzanie regulacji, które uniemożliwią produkcję urządzeń …
    • Nastanie cyfrowej ery świata
      Sprzęt komputerowy to w przypadku większości firm, przedsiębiorstw, ale także urzędów państwowych i innych ważnych placówek jak poczty czy firmy kurierskie, absolutna podstawa funkcjonowania. Coraz częściej informacje kluczowe dla działania …

    Internet – tysiące sklepów w zasięgu ręki

    Jeszcze niedawno dziwnym wydawałoby się, że można robić zakupy, bez konieczności wychodzenia z domu. Że można robić tak bardzo różnorodne zakupy, w dodatku po konkurencyjnych cenach. Takie możliwości zapewnił Internet, także w naszym kraju ten sposób dokonywania zakupów z roku na rok zdobywa coraz szersze grono zwolenników i osób korzystających z tej możliwości. Praktycznie już każda szanująca się firma posiada swoje sklepy w Internecie, również rozszerza się zakres innego rodzaju usług świadczonych za pośrednictwem Internetu. Co ciekawe, kupowanie przez Internet okazuje się często tańsze niż korzystanie z tradycyjnych sklepów – jest to możliwe dzięki wyeliminowaniu wielu kanałów pośredniej dystrybucji towarów. Również kupowanie, jak też sprzedaż rzeczy używanych przez portale Internetowe rozwija się znakomicie, dzięki takiej możliwości można nabyć często bardzo atrakcyjne, unikatowe często przedmioty po dobrej cenie. Oczywiście ważnym aspektem całego procesu sprzedaży Internetowej jest sprawdzanie wiarygodności danego sprzedawcy, bo przecież inna sytuacja jest wtedy, gdy zachodzimy do sklepu i wychodzimy z niego z zakupionym towarem. Aby transakcje były bezpieczne, tworzone są coraz to nowe mechanizmy, z których należy korzystać – mowa oczywiście o kupujących. Jednym z takich mechanizmów jest potwierdzanie wiarygodności sprzedawcy, wystawianie dobrych opinii po udanej transakcji lub też negatywnych – w przypadku uchybień czy nieuczciwych praktyk.

    Comments are closed.